Jag är medveten om att denna post är nära gränsen för syftet med forumet. Jag hoppas på nåd och hjälp!
Vi har fått rapporter om en webbplats som inte fungerar som det är tänkt.
Jag och kollegan har inte själva lyckats få riktigt koll på vilka kriterier som krävs för att den ej ska fungera. Med detta menas att sista raden lyder "position och kundreferenser - och ett".
Jag hoppas du menar att detta gäller Mac, annars är vi lite fel ute ;)
Vad jag kan se så funkar sajten väl, kör med Mac OS X (men det ska inte spela någon roll, det är webbläsare och version av flash som är intressant), Mozilla 1.0 och senaste version av Flash (laddade ner ny för typ 2 veckor sen).
Ja Petra... Ska jag påpeka att det är Mac i ett Macforum!?
Pssstt!! Du borde veta att jag kör Windows 2000 och att alla mina kollegor på reklambyrån kör Cassic och X och varje gång saker inte fungerar är det upp till mig att hitta en lösning!? :-)
Jag förlåter dig om du missat det och kan samtidigt hänvisa dig till 99mac.com där tråden har resulterat i aningen bättre utdelning.
Det är ju lite svårt att veta vad som inte funkar om man inte vet vad som är meningen ska funka eller inte. Nu kanske det finns 3-4 Macanvändare här på webForum medan det finns typ 99% Macanvändare på 99mac.com så att du får ett resultat här och ett där är väl inte direkt förvånande?
Hej Eclipse!
Om man postar i två forum skall man väl inte hacka på det ena för att svaren inte flyter in?
Du har ju dessutom givit rätt svar i Macforumet. Varför inte här?
Norton Filesaver gissar jag sparar filerna så att om datorn krashar så kan du lättare rädda filerna vid en grav krasch och datorn inte startar. Men jag kan förstås ha fel ;)
Men vad har Norton Filesaver med den ursprungliga frågan att göra?