Här kommer jag igen 
Är det nån som har erfarenhet av en sådan här installation av Rh ? Har kommit fram till att det kanske skulle kunna vara ett bra sätt att studera Linux lite närmare innan man bestämmer sig för att göra en "riktig" installation av det.
Såhär har jag fattat att det skall gå till:
När jag kommer till den delen av installationen där jag skall välja vart jag vill lägga Rh så istället för att skapa nya partioner för att lägga det på så är det enda som jag behöver göra att markera existerande FAT32 partion, klicka på "edit" och sätta "Mount point" till /. Sedan så bekräftar jag det genom att bara klicka Yes. Efter det väljer jag hur mycket utrymme jag vill sätta till swap samt den vanliga delen. Efter det så är det bara att fortsätta med installationen som vanligt och vara noga med att skapa en boot-diskett.
Denna sorts installation kommer enbart att lägga in två stycken filer i min nuvarande windowspartion: redhat.img och rh-swap.img. Lilo kommer inte att installeras överhuvudtaget.
Inga ändringar i partionerna kommer att ske, det kommer inte att skapas egna Linux partioner utan allt kommer att skötas genom de två filerna.
Allt kommer helt enkelt att fungera ungefär som när man installerade BeOs.
Ok, meningen med detta inlägget är att att ni som vet hur det fungerar skall rätta mig om jag har fått fel för mig. Jag vill nämligen vara 100% säker på vad som kommer att ske innan jag sätter igång eftersom jag har dåligt med backupper samt att detta är första gången jag ger mig in på sådana här stora saker.
Så rätta mig nu om jag har fel! 
------------------
<A HREF="mailto:djungelfredde@spray.se">Mvh Chavez
</A> UIN: 73975020
[Redigerat av Chavez den 04 aug 2000]