Jag har sökt här, på 99.se och på google och kan inte hitta några riktiga alternativ till iTunes... Någon som känner till något bra?
Jag har aldrig gillat att köra iTunes och kollar gärna upp något nytt nu när jag precis har gjort en ominstallation av OS X Tiger (tröttnade på Leopard).
Hmm... i OS X...Bästa mediaspelaren i mitt tycke är Amarok. Den har allt. Massa små smarta finesser och naturligtvis även stöd för iPod och andra mp3-spelare. Men officiellt finns den bara till Linux, och eftersom det är Linux jag har på huvuddatorn har jag inte brytt mig om att försöka installera det på Macen...
Vad är det du inte gillar med iTunes? (Det var inte menat att låta som en dryg fanboy, men många jag känner som ogillar iTunes använder det på ett väldigt ofördelaktigt sätt)
Jag har visserligen en hel del musik vilket gör iTunes rätt bra på det sättet. Men jag tycker det är lite för segladdat, stort i sig, skulle vilja ha något smidigare och snabbare. Skulle gärna se att musikprogrammet automatiskt synkas med en mapp också.