CoyPuMedlem sedan apr. 200363 inlägg Jag har problem med att starta min FC3 burk. den hänger sig efter det att de står :
aktiverar växlingsutrymme [ OK ]
Allt inan har startas utan problem..
Någon som vet hur jag skall kunna lösa detta problem eller är det bara att lägga in systemet igen?
/Red
De va inga stora uppdateringar innan system stängdesner senast. och det stängdes ner normalt.
tack på förhand
CoyPu
UlfTMedlem sedan maj 20018 027 inlägg Du har aldrig lyckats starta upp FC3 tidigare i den nuvarande installationen? I så fall, installera igen, och tänk noga igenom hur swap-partitionen ska se ut. Det kanske är något felaktigt med den som gör att du inte kommer längre.
/red Du hade visst startat den tidigare. Då har jag inga idéer.
CoyPuMedlem sedan apr. 200363 inlägg Jo den har vart igång tidigare, men nu ville det inte starta.
hade fått iordning på det mesta som den skulle göra. men nu vill den inte starta :(
UlfTMedlem sedan maj 20018 027 inlägg Pröva att starta om Fedora på disken du installerade det från. Antagligen finns det någon typ av nödboot. I så fall kanske du kan rätta till uppdateringar som blev fel.
UlfTMedlem sedan maj 20018 027 inlägg Nu uppdaterade jag min Fedora-installation. När jag startade datorn igen, såg det ut som om den hade stannat i något läge där den skulle ha undersökt filsystemen. Men jag lät den hållas. Efter en tid var den framme vid inloggningsfönstret. :)
Du kanske bara behöver vänta lite?