pepparMedlem sedan dec. 2001873 inlägg Jahapp, står helt handfallen med en version 6.0 av IE som vägrar cookies & sessions. Vilken knapp har jag tyckt fel på? Vart hittar jag cookies & sessions inställningarna för IE?
I Opera & Mozilla fungerar det fin, fint!
jag och använder WINxp Pro SP1 sv, IIS5.1 och vill att det skall fungera lokalt med mina ASPsidor.
SPiNMedlem sedan mars 20007 896 inlägg Verktyg > Internet-alternativ > Sektretess-fliken
:)
pepparMedlem sedan dec. 2001873 inlägg Tillåt första och tredje partscookies samt sessioncookies är ikryssade at accepteras.
Fungerar fortfarande inte...
SPiNMedlem sedan mars 20007 896 inlägg Om du inte anger någon som helst sekretess-grad, fungerar det då?
pepparMedlem sedan dec. 2001873 inlägg Nej, jag har dragit ner nivåerna på lägsta och det fungerar inte ens då... Helmysko?!
Flyttat från kontorsprogram..
@ndersMedlem sedan juni 200032 969 inlägg Har du någon brandvägg som stoppar dina kakor?
Edit: hmm, då borde det ju påverka andra läsare också ja... :l
pepparMedlem sedan dec. 2001873 inlägg :r Missade webbläsarforumet! :r
Njae, har haft en misstanke om att det skulle kunna vara den brandvägg jag har haft - Mcafee Pesonalfirewall. Men det var inte några problem när jag hade den.
Och, nej! Då skulle ju inte Opera & Mozilla fungera heller. :l Jag är också virusfri, om det nu skulle vara något sådant...? Men, nej inte troligt va...