Hej!
I Outlook 2003 får jag 4 st personliga mappar med samma innehåll, hur plockar jag bort dem (alla utom 1)?
MVH
David
Kontorsprogramur Kontorsprogram
11 svar · 431 visningar · startad av Davida
Hej!
I Outlook 2003 får jag 4 st personliga mappar med samma innehåll, hur plockar jag bort dem (alla utom 1)?
MVH
David
Beror det på att du har gjort import ett antal gånger?
Jag har försökt göra import ett par gånger så det kan det nog bero på.
Men det var först sista gången det lyckades.
högerklicka och välj stäng, yupp så enkelt är det :-)
stefaneh skrev:
högerklicka och välj stäng, yupp så enkelt är det :-)
Om "Stäng" på den menyn är inaktiverad?
man kan aldrig stänga den mappen som outlook tycker är originalet, fast man kan flytta mappar mellan de olika och sedan stänga de övriga personliga mapparna.
Med "stänga" menar du att man plockar bort dem helt ur mappfältet? Det är nämligen det som i alla fall jag är ute efter. Idag har jag totalt fyra "Personliga mappar" (efter misslyckade importeringar) med samma innehåll och det känns som att en av dessa är fullt tillräcklig. ;)
ja de försvinner helt om man klickar på "stäng personliga mappar" för just den mappen.
stefaneh skrev:
ja de försvinner helt om man klickar på "stäng personliga mappar" för just den mappen.
Då är det ju förbaskat synd att den är inaktiverad här. :OO
Det är precis det problemet jag har
det är mycket märkligt, jag testade precis att öppna en till .pst fil och sedan klicka på den nya personliga mappar och stäng personliga mappar utan problem
Problemet med mina mappar är att om jag ändrar i en av mina personliga mappar (Inkorgen, Kalendern) så ändras det även i de andra mapparna.
Jag ska leka lite mer med importering och exportering tänkte jag. Helst av allt skulle jag vilja återställa Outlook till "fabriksinställningarna" så att säga, men har inte klurat ut hur man fixar det.