Efter att ha använt Opera länge och älskar det ;) så har det plötsligt uppstått ett irriterande "fel". Vanligtvis när jag startar Opera så öppnas wF och jag är automatiskt inloggad. Detta har nu slutat att fungera, jag kan få inloggningen att funka genom att klicka på Wand-ikonen, men jag vill att det ska gå automatiskt. Dessutom så loggas jag ut om jag är inaktiv för länge, det har aldrig hänt förut. Det funkar utmärkt på min stationära dator, men på min bärbara har det slutat att fungera. Vad är det som har hänt?
Jag har inte gjort några större förändringar vad jag vet.
wF-inloggning i Opera
5 svar · 220 visningar · startad av Mr. N.
Låter som om det är kakorna som spökar på något sätt.... Kolla igenom de inställningarna.
Jo, jag tycker också det, är det någon inställning som är galen här?
Mr. N. skrev:
Jo, jag tycker också det, är det någon inställning som är galen här?
Nej, inte vad jag kan se, tyvärr. :l
Nja, du ska väl inte blanda ihop kakorna med Wandgrejen...
Jag har alltid haft wF inställt på att komma ihåg mig via kakan och loggas alltid in direkt när jag kommer hit. Enda tillfället då jag måste skriva in det är när jag av nån anledning manuellt loggat ut.
Första gången med Opera valde jag helt enkelt "Never on entire server" eftersom det sköts via wFs kakor istället.
Att man loggas ut (eller rättare sagt, helt plötsligt är alla trådar markerade som lästa, förutom de som blivit nya efter man loggade in) efter x antal minuter trots oavbrutet surfande och inläggande tror jag bottnar i nåt vBulletin <-> Opera som spökar... :l
[moderatormode]
Dessutom flyttas tråden från Program - Övrigt. ;)
[/moderatormode]
Höh, fanns det ett sådant forum? :)
Det funkar varken med Opera eller med IE märkte jag nu...