webForumDet fria alternativet

Min Mozilla 1,5 krashar

5 svar · 261 visningar · startad av icaaq

icaaqMedlem sedan okt. 20005 273 inlägg

tjenare.

Jag använder Mozilla 1.5 och jag måste säga att det är den bästa läsare jag haft. Förutom en väsentlig liten sak, den krashar lite titt som tätt. ibland kommer "mozilla har tvingats att avslutats...." men ibland släcks alla fönster bara ner. Är det fler som har detta problem?

Och vet någon hur jag kan åtgärda detta?

Mv icaaq

KlösMedlem sedan dec. 19992 615 inlägg

När/var händer det? Kan det vara något plug-in som ställer till det?
Jag har för övrigt sällan kraschat Mozilla och har kört sedan 0.9x versionerna.

det är det som är så konstigt. Jag trodde först det var när jag körde typ en streamad radio via mozilla som den kraschade men...inte då det kan vara när som helst. Jag har idag avinstallerat det och sedan installerat om programmet igen. Det har funkat hitintills så jag får hoppas att det var något med installationen.

Återkommer om det kommer igen.

mv icaaq

KlösMedlem sedan dec. 19992 615 inlägg

De enda "problem" jag har med Mozilla är att när det är inbäddad multimedia, som körs via Mediaspelaren eller Quicktime så tar det en evighet att avsluta mozilla eller surfa vidare/bakåt.

PepeJeriaMedlem sedan feb. 2003774 inlägg

Re: Min Mozilla 1,5 krashar

icaaq skrev:

tjenare.

Jag använder Mozilla 1.5 och jag måste säga att det är den bästa läsare jag haft. Förutom en väsentlig liten sak, den krashar lite titt som tätt. ibland kommer "mozilla har tvingats att avslutats...." men ibland släcks alla fönster bara ner. Är det fler som har detta problem?

Mv icaaq

Prova med Mozilla 1.6 som nu varit ute ett tag. Om du fortfarande crashar, testa att skapa en ny profile och se om du crashar eller inte.

Re: Re: Min Mozilla 1,5 krashar

PepeJeria skrev:

icaaq skrev:

tjenare.

Mv icaaq

Prova med Mozilla 1.6 som nu varit ute ett tag. Om du fortfarande crashar, testa att skapa en ny profile och se om du crashar eller inte.

Detta gjorde susen :)

mv icaaq

139 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.3ab8d573
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
136 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)