Jag höll på med ett arbete i word när en ruta kom och och talade om att Word har stött på ett problem och måste avslutas.
Jag hade inte sparat arbetet..
Finns arbetet sparat någonstans på datorn, som en backup av något slag??
Byee!
1 svar · 344 visningar · startad av webbSAJTEN
Jag höll på med ett arbete i word när en ruta kom och och talade om att Word har stött på ett problem och måste avslutas.
Jag hade inte sparat arbetet..
Finns arbetet sparat någonstans på datorn, som en backup av något slag??
Byee!
Hej
Det är inte alltid att det funkar som man vill. Men jag har haft tur emellanåt med samma "Words Förbjudna åtgärd etc.".
När du öppnar ett document skapas också en tempfil som ligger i samma mapp. För att se den måste du ha inställning att du kan se dolda filer/mappar etc. Och den innehåller din senaste Autospar.
Filen ser lite lustig ut. t. ex. ~$novering 2003.doc har jag en so heter när jag har filen "Kommande Renovering 2003.doc" öppnad.
När du väl hittar den så öppnar du den genom att dubbelklicka på den. Notera dock. För att få detta att fungera kan du inte starta en ny word eller något annat heller för den delen inann (Då är det oftast kört). Iom att informationen ligger i minnet så kan det lätt försvinna. Det bästa vore om du kan sökvägen utantill och tar dig dit via
* Start - Kör
* Mata in sökvägen
* Klicka ok
* Dbl-klicka på filen och håll tummarna
Hoppas det funkar för dig.
Mvh
/TT