webForumDet fria alternativet

"Ta bort" search.msn.se?

5 svar · 334 visningar · startad av SugarDaddy

SugarDaddyMedlem sedan apr. 20021 155 inlägg

Hur göra för att få IE att sluta redirecta t msn sök hela jämrans tiden när man råkar skriva fel adress - går det överhuvudtaget?

Äsch, sorry - hittade under Internet options/advanced/Search from address bar.

Web-TorMedlem sedan nov. 200013 890 inlägg

Hur göra för att få folk att börja använda sökfunktionen - går det överhuvudtaget?
http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&forumid=155&threadid=62370&highlight=search

Jag sökte på search.msn.se men hittade inget relevant - därav frågan.
Ber så hemskt mycket om ursäkt för detta hemska brott, jag går och ställer mig i skamvrån....:OO

robots.txt
User-agent: *
Disallow: /

Meta
<META NAME="WEB-TOR" CONTENT="NOINDEX, NOFOLLOW">

Man kan tänka sig att man vid fundering bara söker på ett eller flera sökord - ingen träff, så frågar man forumet. Skall personen klandras för att tidigare ställda frågor kanske var flummiga lr bara delvis berörde ämnet?
Att ge näsvisa kommentarer efter att problemet är löst verkar "ganska" icke-produktivt enligt min mening, men men...

Web-TorMedlem sedan nov. 200013 890 inlägg

Att ge näsvisa kommentarer efter att problemet är löst verkar "ganska" icke-produktivt enligt min mening, men men...

Om du tittar på tiden då jag gjorde mitt inlägg så ser du att det var nästan samtidigt som du skrev ditt andra inlägg. Jag hann helt enkelt inte se att du redan löst problemet.

Jag är ledsen om jag sårade dig genom att försöka lösa ditt problem.

Hoppas verkligen inte att du tar illa upp nu men du kan med fördel markera denna tråd som löst.

126 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.30151723
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
124 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)