Någon som har erfarenhet av att köra Outlook och Outlook Express på samma dator.
Hade tänkt att flickvännen skulle få köra Outlook Express medan jag kör Outlook...
Någon som vet om det kan ställa till problem!?
/Simon
8 svar · 243 visningar · startad av Thorsander
Någon som har erfarenhet av att köra Outlook och Outlook Express på samma dator.
Hade tänkt att flickvännen skulle få köra Outlook Express medan jag kör Outlook...
Någon som vet om det kan ställa till problem!?
/Simon
Det ska väl funka, min pappa kör bägge på samma dator.
Gott! :)
Varför köra olika? När man hur lätt som helst kan lägga in flera profiler i samma program?
Jag använde mig av Outlook Express innan och där kunde vi använda olika profiler (identiteter) men i Outlook har jag inte hittat den funktionen!? Var finns den?
Dessutom tror jag att Outlook är lite overkill för min flickvän.
Hrm snacka om att ha låga tankar om sin flickvän??!!!!
Men här lägger du till det iaf.
Verktyg--> konto--> lägg till konto-->
Jag och flickan kör Outlook respektive Outlook Express. Enda nackdelen för oss är att vi verkar ha delad adressbok och jag har varken kommit på hur vi ska lösa det eller ens haft ork att lösa det. Går efter devisen "Äh, ny dator vilken dag som helst. Orka!". ;)
Annars fungerar det, bortsett från att det mesta går efter det program vi har angivit som standard, i det här fallet är det Outlook (e-postlänkar osv). Går säkert också att lösa men det är samma visa här. :OO
Handlar inte om att ha låga tankar om min flickvän!!!
Förstår inte var du får det ifrån - det ja sa är att Outlook är lite overkill för henne - hon har inte behov av alla de funktioner som finns i Outlook.
Tack för hjälpen med konto biten - får se hur jag gör - hon får välja själv!
Thorsander skrev:
Handlar inte om att ha låga tankar om min flickvän!!!
Förstår inte var du får det ifrån - det ja sa är att Outlook är lite overkill för henne - hon har inte behov av alla de funktioner som finns i Outlook.Tack för hjälpen med konto biten - får se hur jag gör - hon får välja själv!
:OO :) nämen då kan ju bara låta bli att använda dom.......;)