EsenMedlem sedan mars 20023 534 inlägg Om man har flera adresser t.ex
kalle@hotmail.com
kalle100@hotmail.com
kalle321@hotmail.com
och så vill man sammansätta dom så att alla mail som skickas till dom mailarna kommer på samma ställe i Outlook så man slipper byta Användare för att kolla dom olika mailarna, Någon som fattar hur jag menar?
Kan försöka förklara bättre om ni inte fattar.
Ps, Fel forum men jag hittade ingen bättre som passade för denna tråd.....
LaspMedlem sedan juli 200010 197 inlägg Ja inga problem. Sätt upp konton för respektive så fungerar det.
SirPeterMedlem sedan feb. 20018 958 inlägg Sök i forumet Kontorsprogram så hittar du flera lösningar.
TengbladMedlem sedan dec. 19996 590 inlägg Esen varför fortsätter du posta allt i Café :q :x
DrydenMedlem sedan aug. 200212 245 inlägg Esen gör små undantag bara. Bara det att Esen verkar själv vara ett undantag.
EsenMedlem sedan mars 20023 534 inlägg Vet ej Tengblad, Ska försöka sluta med det.
Visst gör jag det Drygen, Men det e inget du behöver bry dig om....
QimenMedlem sedan juni 20013 568 inlägg
Esen skrev:
Vet ej Tengblad, Ska försöka sluta med det.
Visst gör jag det Drygen, Men det e inget du behöver bry dig om....
Klart som tusan vi bryr oss, trots allt är det ett forum som vi vill ska vara bra. För att det ska bli bra måste medlemmarna följa reglerna och posta i rätt forum ;)
OkkidoMedlem sedan maj 20004 460 inlägg Esen; men den attityden här kommer du inte långt, såna som dig får man inte lust att hjälpa.
Mr NilsMedlem sedan jan. 2000554 inlägg hm. lite OT, men ändå.
Jag vill ha en funktion där man kan ange sinnestämning i sina poster. om man kollar på t.ex. okkido (eller mig) så ser vi ju alltid så himla glada ut, även när vi försöker vara bestämda... *hm* :)