webForumDet fria alternativet

Finns det ett sätt att stoppa dess server...

Kontorsprogram

3 svar · 197 visningar · startad av Cheezes

Medlem sedan nov. 2002501 inlägg
Frågan#1

...att spotta ut exakt samma- och lästa e-post??

Det har hänt nu så att jag fått e-post, som jag har läst men ändå fått återigen när jag har sedan gått in på Outlook efter det.
Det verkar som att servern fattar inte att jag har läst mina e-post meddelanden.
Hur kan man avbryta en sådan ritual?? Får en massa kopior av exakt samma e-post meddelande om- och om igen, allmänt jobbigt! :(

Stora- som små tips får ett leende gengäld.

//Cheezes - balanserar upp en glad kvälls-korv i korvbrödet...

Medlem sedan mars 20025 907 inlägg

Kan kanske vara så att du har bockat i rutan "lämna kvar meddelanden på servern". Inte för att jag vet om det ger sådana här fel, men prova att bocka ur den :)

Peeer skrev:

Kan kanske vara så att du har bockat i rutan "lämna kvar meddelanden på servern". Inte för att jag vet om det ger sådana här fel, men prova att bocka ur den :)

Jag har dock snabb-sneglat på den oxå och det visade sig vara redan urbockad men visst lät det som ett mycket troligt lösning.

Ditt tips, Peeer, var ändå värd en sådan från mig ---> :)
Tack!

//Cheezes

Jag måste nog även tillägga att felet uppstod när jag avbröt kontakten med Outlook (stängde ner den) - i all hast - medans servern skulle ladda upp de e-post som hade ramlat in där. Ett stort OOOoops! :x

Hoppas att detta kan leda kanske till en närmare lösningen. Nå´n som har haft liknade problem tro?

//Cheezes

257 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
127 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
125 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
130 ms — ändringar (db)