webForumDet fria alternativet

Firebird och PDF-filer

3 svar · 210 visningar · startad av dho

dhoMedlem sedan aug. 20022 027 inlägg

Hej!

Använder sedan en tid tillbaka Firebird som webbläsare och det är en sak om irriterar mig och som jag inte har någon lösning på. Om jag klickar på en länkad PDF-fil så startar Adobe Acrobat upp, eller ja, startloggan visas åtminstone, men sedan händer ingenting, precis som om programmen hänger sig eller slutar svara. Det enda jag kan göra i det läget är att manuellt avsluta processerna (Firebird och Acrobat). I Internet Explorer fungerar det utan några som helst problem.

Någon annan som stött på samma problem eller har någon lösning?

SPiNMedlem sedan mars 20007 896 inlägg

Skumt. För mig fungerar det perfekt. Installerade du Acrobat Reader före eller efter du installerade Moz Fb? Installerade du Acrobat Reader före så kan det ha att göra med att nån plugin inte riktigt fungerar, kanske hjälper då en ominstallation av AR.

dhoMedlem sedan aug. 20022 027 inlägg

Nu är det Adobe Acrobat jag kör men det kanske hjälper med en ominstallaton där också. Någon som kör kombinationen Firebird och Adobe Acrobat som råkat ut för någonting liknande?

SPiNMedlem sedan mars 20007 896 inlägg

Oh, förlåt. Jag tänkte inte riktigt. Men det kan ju, som du säger, fungera ändå med en ominstallation.

246 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.30151723
125 ms — hämta forumlista (db)
115 ms — hämta statistik (db)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)