Jag har ett problem med Internet Explorer. Helt plötsligt så kan jag inte gå in på vissa sidor, t.ex. aftonbladet.se, det står att "webbplatsen öppnas" men sedan händer ingeting. Kan det vara någon inställning i Explorer som blivit konstig?
VÄLDIGT tacksam för hjälp!
QimenMedlem sedan juni 20015 009 inlägg ... och du tror du får hjälp i cafét ;)
Vet inte var jag ska lägga den. Ursäkta mig.
Jaja, kan någon hjälpa mig istället?
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg
BlueSaint skrev:
Jaja, kan någon hjälpa mig istället?
Jadå, så fort tråden har blivit flyttad till rätt forum så.
celiaMedlem sedan dec. 20012 532 inlägg jaja, kan du posta i rätt forum istället? ;)
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg Det får du avvakta på att moderatorn för Cafét sköter. ;)
SirPeter, kan du inte förklara för mig hur jag fixar det, typ via PM eller något.
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg Stängt av så att du inte går via proxy?
Ställt ner cachen?
Testat någon annan dns?
Har du möjlighet att testa med en annan dator på samma anslutning?
Det funkar för min brorsa som sitter på samma internet.
QuidMedlem sedan juni 20006 025 inlägg Kollat efter spyware? New.net kan ju ställa till det en hel del t.ex.
Kör Spybot eller Adaware, både finns på https://www.download.com
Tack för tipset, ska kolla, jag orkar inte med detta längre! :(
Sökte igenom med Adaware, fick bort en massa skit. Men funkar ändå inte :(
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg Om du läser mitt inlägg längre upp så finns det en del frågor som du inte har svarat på än.
Som sagt, min bror sitter på samma anslutning och han funkar det perfekt för. Jag fattar inte vad du menar med cache, eller hur man byter DNS. Jag är helt borta på detta ämnet, tyvärr.