DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg Har lite problem i Internet Explorer 6 under XP Pro. Har "Komplettera automatiskt" inställt både för adressfältet och i textfälten men ibland blir det ju så att man skriver fel (https://www.dryden.se blir www.dyrden,se, Dryden blir Dyrden osv).
Går det att ta bort delar av den information som ligger i "Komplettera automatiskt" eller ska jag bara vänja mig med problemet? :l :)
mrblondeMedlem sedan aug. 20012 349 inlägg jag har också funderat på det där, eftersom det är väldigt störigt när man råkar skriva fel och det ligger kvar i minnet på webbläsaren. Det enda jag kommit fram till är att man får rensa cachen så den tappar allt och börja om från början.
Jag brukar göra det framförallt när jag har skrivit fel påde vanligaste webbsidorna som jag besöker (jag skriver ofta in adressen istf att använda mig av bokmärken).
spangoMedlem sedan juni 20008 205 inlägg Kör Mozilla, den tar fram de adresser man går oftast till i stället för den som mest liknar det man skrivit in :p