storkMedlem sedan juni 2001239 inlägg Ibland kan man bli väldigt arg på Microsoft. Det jag vill göra är helt enkelt att infoga en saxsymbol men hur 17 gör man det? Inte kan de väll vara så dumma att de inte har med en sån enormt användbar funktion i Word? Letade bland symbolerna men där är det ju omöjligt att finna det man söker. Vore Microsoft lite smarta hade de ju gjort en sökfunktion där man helt enkelt kunde skriva sax och få fram den symbolen men det går ju inte...
Hur som helst så är jag tämligen upprörd vilken ni kanske förstår av mitt lilla inlägg, som kanske bättre skulle passa som inlägg i en datortidning.
Någon som vet om det går att få fram en saxsymbol så vore jag väldigt tacksam för svar. Går det inte så går det inte och då får jag väll vara nöjd ändå.
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg Välj Insert - Symbol
Använd teckensnittet Windings.
Översta raden andra från vänster.
storkMedlem sedan juni 2001239 inlägg Du är ju en hjälte eller nått i den stilen.
Jag hoppas inte att du har suttit och kollat igenom alla olika teckensnitt bara för min skull.
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg Nejdå, jag råkar kunna det där ganska bra faktiskt. Har fått frågan några gånger förut kan man säga. ;)
storkMedlem sedan juni 2001239 inlägg Ok bra att det finns folk som vet. Minns en gång när jag höll på med en uppsatts om Öresundsregionen och skulle hitta ett danskt ö. Det var lika jobbit det nästan. För att inte tala om när man ska hitta tecken som delta och alfa och allt sånt. Tusen tack i alla fall.