webForumDet fria alternativet

IE stängs ner men bara på en viss sida

Kontorsprogram

8 svar · 573 visningar · startad av Hallgren

Medlem sedan dec. 19991 606 inlägg
Frågan#1

jupp, precis som topicen säger så får IE fnatt när jag ska in på en viss sida. Det låter *booop* o så stängs IE ner. Hinner se sidan kanske 1 sek innan den försvinner. Detta är helt klart det konstigaste jag varit med om när det gäller windows. :e

Vad kan det vara? :q Har startat om ett antal gånger men hjälper inte mycket. :(

Medlem sedan mars 20025 907 inlägg

Vilken sida gäller det? Provat med någon annan webbläsare? Någon som har haft roligt med källkoden månntro?
Flyttas från Windows till webbläsare!

Medlem sedan juni 20014 421 inlägg

Håller med Peeer....det var någon som hade implementerat nån felaktig pekare på sin sida som gjorde att ie loopade igenom den 50 gånger och sedan stängdes ner..prova besök med opera eller mozilla....

Medlem sedan maj 20023 372 inlägg

Jag har precis samma problem sedan någon vecka. Använder IE 5.50, vill inte köra 6:an.

Tex så funkar inte https://www.expressen.se

Medlem sedan dec. 19991 606 inlägg

Funkar prima med opera. :) Tycker dock det är konstigt då jag inte haft problem med sidan förut. :| plus har ingen annan problem med den. Formaterade om burken igår och har lagt in alla updateringar till IE osv. kan det ha blivit något fel där kanske?

Medlem sedan juni 20014 421 inlägg

Vet inte...men jag köste på idg.se iett diskussionsforum att en kille gjorde sin sida så för att xbox.se inte släppte in opera, därför skulle haninte släppa in IE på sin....det är något med att IE inte kan hantera en oavslutad pekare tror jag...

Medlem sedan okt. 20023 030 inlägg

OT: Sablar vad segöppnad expressen.se är. :o

Medlem sedan maj 20023 372 inlägg

I mitt fall så rasar Opera också angående www.expressen.se, fast ibland går det med Opera när IE inte vill.

Körde just Ad-aware och rensade ut lite, hjälpte inte för just detta, dock blev datorn lite snabbare vid uppstart. :)

Medlem sedan jan. 2000415 inlägg

Bara jag som brukar köra med både IE6 och Opera7? På stora välkända sajter är det IE som gäller, enkelt och lätt. Men när det blir mindre svårar med mycket reklam så hoppar jag till Opera för att få bättre koll. Funkar bra :)

261 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
127 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
128 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
130 ms — ändringar (db)