aasahMedlem sedan mars 20034 471 inlägg Idag har jag lyckats med något otroligt "bra". Höll på och hoppade mellan fönster i IE version 5.50... och på något sätt måste jag ha kommit åt något eller råkat trycka något dumt kortkommando, för nästan hela raden med tjusiga ikoner försvann!!! Förut hade jag : bakåtpil, framåtpil, stopp, uppdatera, startsida, sök, favoriter, tidigare, epost, skriv ut som ikoner under menyraden. Sedan - plötsligt - har jag bara en ikon, bakåtpilen, resten finns som menyval i en rullgardinslist som man kommer åt genom att trycka på '>>' efter bakåtpilen. Resten av raden utgörs av Adressfältet.
Enligt Visa ska Statusfältet visas, likaså 3/4 av Verktygsfältet, inte radio. Vad har jag lyckats med? Och hur får jag tillbaka mina ikoner? :q :x
r: Klämt in ett 'a'.
Nexus86Medlem sedan okt. 20023 030 inlägg Klicka på texten Adress och dra ner hela raden tills den hamnar under dina ikoner.
Flyttas till forumet "Webbläsare"..
aasahMedlem sedan mars 20034 471 inlägg
Nexus86 skrev:
Klicka på texten Adress och dra ner hela raden tills den hamnar under dina ikoner.
Miljoner TACK!!! :) :) :)
Niklasson m.fl. - Jag ber uppriktigt om ursäkt. :r Jag snabbläste rubrikerna i Webbrelaterat utan att se Webbläsare... :r Ber om ursäkt för felplaceringen.
@ndersMedlem sedan juni 200032 969 inlägg Jag vet inte riktigt hur IE 5.5 ser ut, men i min IE6 finns ett val när jag högerklickar på någon av mina toolbars, "Lock the toolbars". Om du har den markerad slipper du råka dra iväg och gömma någon av dem igen.
Jag gör samma sak ideligen, så jag passar på att låsa toolbars nu. ;)
mvh
aasahMedlem sedan mars 20034 471 inlägg Funkar tyvärr inte i 5.5... Synd!
@ndersMedlem sedan juni 200032 969 inlägg Du har inte möjlighet att uppgradera till version 6?