da97enlaMedlem sedan dec. 2001343 inlägg Hej
Har just börjat använda outlook för att kunna synka med min p800. Idag hände något med programmet och jag kan inte starta det överhuvud taget! Jag har startat om flera gånger och kört en diskkoll utan resultat. Programmet står bara och tuggar och "svarar ej". Kan jag ta en backup på nåt sätt och sedan avinstallera/installera om?? Kör win 2000 om det spelar ngn roll.
mvh
enla
Ja, det kan du göra det enda du behöver göra är att söka efter .dbx filer och spara dom på en diskett. filerna i fråga heter:
Utkorgen.dbx
Inkorgen.dbx
osv...
medialabs skrev:
Ja, det kan du göra det enda du behöver göra är att söka efter .dbx filer och spara dom på en diskett. filerna i fråga heter:
Utkorgen.dbx
Inkorgen.dbx
osv...
Det där gäller ju bara Outlook Express, inte Outlook... och det är väl Outlook vi talar om eftersom det knappast går att synka OE och mobiler...
Kolla i mappen X:\Documents and Settings\användarnamn\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook - där hittar du Outlook.pst, annars är det bara att söka efter *.pst.
O.T - Jag har haft en del strul med min inbox som Outlook ibland tycker är trasig/korrupt, men det löste sig med "Inbox Repair Tool", den ligger i C:\Program Files\Common Files\System\Mapi\1033\Scanpst.exe.
clarkbones skrev:
medialabs skrev:
Utkorgen.dbx
Inkorgen.dbx
osv...
Det där gäller ju bara Outlook Express, inte Outlook... och det är väl Outlook vi talar om eftersom det knappast går att synka OE och mobiler...
Det visste jag inte... :)