Jah har försökt att rensa bort "tidigare" i IE genom att ta "rensa tidigare". Men av någon konstig anledning är det en massa gamla webbsior som jag inte besökt på flera månader som ligger kvar. Om man till exempel börjar skriva www.x så kommer xp-datas webbadress fram.
Rätt störande faktiskt, har även testat att ta bort cookies och filer från "internetalternativ fliken".
Finns det någon mapp i "windows" som lagrar gamla filer, jag hittar inte tempory internet files i xp.
Det finns inga "tidigare" om jag tex. trycker på pilen i adressfältet i IE, men om jag börjar skriva någon boktav så hittar den sidor jag varit på för länge sedan som börjar på den bokstaven.
mm, passar nog bättre där trots allt. var lite tveksam eftersom man kanske skulle vara tvungen att tömma någon form utav cache mapp belägen i windowsmappen någonstans...
Hmm det är jag som har proceduren för att rensa history och sånt i ryggmärgen från en gammal webbläsare och äldre OS?
Ty när jag klickade på rensa tidigare så försvann allt även de jag knappat in för hand...
Vilken version av IE och OS är det frågan om?
Kom på en sak till testa med att söka efter dokument som innehåller den adressen som börjar med www.x och välj att visa dolda filer och mappar först!
Tempory internet files i xp.Finns som dold mapp.Ägaren>Application Data>Temp internet files.Sen kan du själv välja var du vill ha dessa filer på datorn.Internet - alternativ>Allmänt>Inställningar>Flytta map...