cazeMedlem sedan sep. 20016 059 inlägg Har Outlook Express i XP till mina samtliga e-post adresser och undrar om ni vet något program som kan kolla om man fått några nya mail i Outlook utan att behöva öppna Outlook? Detta program redovisar t ex hur många nya man fått eller så, alternativt kanske man skulle kunna koppla msn messenger till det, det vore någe...
Tack på förhand...
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg SpamKiller sköter det åt dig. Det är ett dessutom ett spamfilter där du kan låta onödig skitpost gå i papperskorgen direkt. SK läser av posten direkt från mailservern. Post som filtreras bort i SK sparas lokalt hos dig som en säkerhetskopia och går att rädda (om det skulle ha filtrerats bort av misstag). SK tuggar i sig runt 2-6mb minne.
+ Kan kolla av mailservern allt från varje minut till en gång varje dygn.
+ Det kan ligga minimerat i systray.
+ Flera konton (dock ej Hotmail eller andra webbiemail)
+ Går att uppdatera filtren från en databas.
+ Går att skicka klagomail till ISP.
+ Visar ej bilder i mailen.
+ Går att synka med virusprogram så att mailen kollas redan i SK.
+ Du gör lätt egna filter/vännerlista.
- Går ej klicka på länkar i mailen.
Med mera.
dhoMedlem sedan aug. 20022 027 inlägg Här får du några att välja på. :e
http://www.tucows.com/checkers95_default.html
Alternativt så kanske den funktionen finns i något program du kör redan, MSN kan jag inte uttala mig om, men i ICQ så ska det finnas.
cazeMedlem sedan sep. 20016 059 inlägg Tackar, det var en del :)
woppeMedlem sedan mars 200334 inlägg https://www.samurize.com
Bra till det mesta efter lite konfiguration
cazeMedlem sedan sep. 20016 059 inlägg Fast samurize är bara ett jobbigt fönster som hela tiden är ivägen... Det är iaf min uppfattning, men det var häftigt i början med alla funktioner...
JosefMedlem sedan mars 20023 561 inlägg
caze skrev:
Fast samurize är bara ett jobbigt fönster som hela tiden är ivägen... Det är iaf min uppfattning, men det var häftigt i början med alla funktioner...
I vägen hela tiden? Det fattar jag inte riktigt. Du kan ju ställa in så att det fungerar som skrivbordet. Då ser du ju den inte hela tiden.