Så fort det kommer en popup så låser sig min dator! Mysko... nån som har varit med nått likanande? Hur kan man fixa detta? Tackam för hjälp! /josef
Pop-up fel!!!!
15 svar · 415 visningar · startad av fesoj
Vilken webbläsare?
Får du något felmeddelande?
internet explorer! programmet har utfört en förbjuden åtgärd och måste avslutas... nått sånt står det! Kan du hjälpa mig?
Vilken version av IE?
Har det varit så länge eller har det bara kommit nu helt plötsligt?
Mitt tips är att du kör en WindowsUpdate och se om du kan uppgradera din webbläsare.
det har blivit så ganska nyss! Men jag hade problem med det lite förut men det löste sig när jag installerda frontapage! =) Tror att den där hh.exe i windowsmappen som det var fel på! filversion: 5.00.2919.6304
hehe.. Windows 98 right? :)
installera ett ordentligt operativsystem är mitt råd.
vilket då?
nu har jag sökt på windows update och inget hittades! Nån som vet vad felet är så jag kan fixa det????
Uppdatera till en nyare läsare!
Windows 2000 eller Windows XP
var uppdaterar man till en ny läsare då?? ursäkta mig jag e inte så insatt i de här grejerna! =)
Har du möjligen något anti-reklam program installerat?
nej det tror jag inte! Vad skulle det vara för program? Jag har ett program som man kan tjäna pengar medans man surfar men inget annat tror jag! Vad gör ett sånt då?
Jag har varit med om detta. När jag fick upp en pop-up och inte stängde ner den inom cs 2 sec så hängde sig explorer.
Detta är en känd bugg i Explorer. Vet ej hur jag fick den fixad, men gå till microsofts hemsida och ladda ner senaste explorer. Skriv över alla explorer saker. Pröva även med att tömma cachen.
Lycka till :)
okej det lkåter precis som vi pratar om samma fel! Ska prova de där sakerna! tack för hjälpen! ha det fint / josef