Skulle behöva en lathund över Microsoft Word 97, men dom vanligaste funktionerna som typ förklarar hur man sparar, öppnar, skriver ut och såna saker.
/Abomin
8 svar · 390 visningar · startad av AboO
Skulle behöva en lathund över Microsoft Word 97, men dom vanligaste funktionerna som typ förklarar hur man sparar, öppnar, skriver ut och såna saker.
/Abomin
Vadå suger?
Jag tycker det duger. *ler*
Suger gör däremot Löfbergs lila
Menar dock inget illa
Jag kör Office 2000 Premium på en dator och Office 97 Pro på en annan dator och tycker inte skillnaden vad gäller Word är särskilt stort.
:l :e :OO
nejdå, tar inte illa upp, dricker alldrig kaffe själv men ser på hockey det gör jag :h :e
dessutom så duger väl Word 97 för de som inte är bortskämda med XP :e :birp
Var vänliga och håll er till ämnet nu. Det är Word 97 han vill ha en lathund till, inget annat.
/SirPeter
Moderator webForum
YES SIR!
Förlåt - lovar att aldrig mer skoja i detta forum
Hmmm... är det inte det som håller på och trasslar hela tiden? Eller så är det Word 98? Med trassel menar jag automatiskt byte av all text till Comic Sans 16 när man trycker på enter, särskrivningar i stavningskontrollen och en massa skumma autosaker som knappt går att få bort. Mitt förslag är notepad istället (eller wordpad). Jag blev i alla fall galen när jag skulle använda Word 9x och vet inte hur en lathund skulle se ut...
PS.
Lyssna inte på vad Lofberg säger, han har aldrig använt Word 97. :e
Hade han gjort det skulle han veta att XP inte har med saken att göra (för han menar antagligen Windows XP och förstår inte att OS:et inte har någonting med Officepaketet att göra). Varför han först förespråkar Office 2000 och senare Office XP (om det nu INTE var OS:et han menade) förblir ett mysterium.
F'låt att jag gick så offtopic, men det är min bror vi snackar om här. §e