Jag kör IE 6.0.2800.1106 och SP1 på min nya dator med Windows XP Home Edition version 5.1 och SP1.
När jag går in på sidor med framar, t ex Handelsbankens kommer inte alla delar upp! (Se bifogad bild) Det hjälper inte att refresha. Det gäller inte alla sidor med framar - en del går bra.
Är det någon mer som har stött på detta problem? Kommer jag nånsin mer att kunna betala mina räkningar?? :q :e
Jag har en sida som jag själv har byggt också, som består av tre framar. Där konstaterar jag att när jag kör den lokalt på min pc funkar den utmärkt, men när jag kör den från servern (som är en Unix-burk) får jag bara upp en av framarna. Det är inte alltid samma... Om jag trixar lite och läser in enbart topp-framen först och sedan går tillbaka till index.shtml så får jag upp alltihop... Jag testade flytta hela sidan till mitt hemsidesutrymme på Spray och där funkar det nästan bra :l ! Om jag skriver med /index.shtml i adressen får jag upp hela sidan, men om jag utelämnar det så får jag automatiskt en adress som slutar på /index.shtml?frmain.htm&3 och fenomenet "Sidan kan inte visas" uppstår.