dodervangMedlem sedan maj 20028 inlägg
Tips på några e-mail-program som kan skicka auto-reply på alla mail som kommer in?
Jag försökte i Outlook Express, men då skickades auto-reply:et som bifogad fil..
Har även provat Foxmail, men där hamnar bara svaret i utkorgen, men det skickas aldrig automatiskt....
Några förslag?
// Daniel
EkströmMedlem sedan feb. 20021 690 inlägg
Testa typ Eudora.
Har för mig att det ska fungera bra med Outlook, men jag kan, som vanligt, ha fel :e
Har testat med Eudora. Blev samma sak som med Foxmail. Det hamnade i utkorgen, sen hände ingenting mer... :(
Ska söka lite åt dig dodervang. Vänta... :D
XL-DennisMedlem sedan juni 200290 inlägg
Daniel,
Kolla om The Bat kan tillgodose ditt önskemål om auto-reply:
http://www.ritlabs.com/the_bat/
I Poco Mail finn scriptet "Vacation message" att tillgå men jag har faktiskt inte testat om auto-reply skickas eller inte (!):
http://www.pocomail.com/
Båda finns att tillgå som shareware-versioner.
MoneyOpps.nuMedlem sedan maj 2002125 inlägg
Verkar ju bra.... det ska nog jag oxå testa.....
XL-DennisMedlem sedan juni 200290 inlägg
...och jag fick till det i PocoMail :)
Jag fick det att fungera perfekt i The Bat!.
Där kunde man ställa in om mailet skulle skickas omedelbart eller om det skulle läggas på kö.
Så det löste sig. Då kan man åka bort och känna sig lugn över e-mailen :)
SirPeterMedlem sedan feb. 20018 958 inlägg
dodervang>> Ångrade du det först du skrev eller? ;)
NicrosoftMedlem sedan dec. 19993 824 inlägg
Hoppas du inte får mail från någon som precis skall gå på semester och oxå kör med auto-replay. Det kan bli en fin loop när era svarsmail hoppar fram och tillbaka i fyra veckor :)
Det blev något fel... Sånt händer när man försöker skynda sig i pauserna på en rysligt bra film :)
Programmet The Bat! kan jag passa på att be alla prova. Verkar vara en bra (åtminstone värdig :) ) ersättare till Outlook Express. Fanns Väldigt mycket fler inställningsmöjligheter.
Nicrosoft skrev:
Hoppas du inte får mail från någon som precis skall gå på semester och oxå kör med auto-replay. Det kan bli en fin loop när era svarsmail hoppar fram och tillbaka i fyra veckor :)
Det har du rätt i, det har jag aldrig tänkt på!
Det skulle ju faktiskt kunna krasha hela datorn. Vore ju synd.
Var du tvungen att säga så där.. :(
Nu känner jag mig inte trygg inför resan :) :)
PaceMedlem sedan juni 20015 947 inlägg
Nicrosoft skrev:
:e :e :e :e