webForumDet fria alternativet

Popup problem i IE 6

5 svar · 292 visningar · startad av Joopa

JoopaMedlem sedan maj 200121 inlägg

Får inte tillbaka popup fönstrerna i IE 6,0 viket kan vara lätt att fixa till, dock kan inte jag det och söker därför hjälp från er.

Ps. Hoppas jag är i rätt forum denna gång.

PeeerMedlem sedan mars 20025 362 inlägg

Nää. Du är inte i rätt forum den här gången heller. Forumet Webbläsare skulle nog passa bättre.

Nu ska jag inte säga att jag är säker på det här, men går det verkligen att stänga av popuperna i IE6?? Har du inte någon form av popupkiller igång?

Tips: Prova Verktyg-->Återställ webbinställningar!

Tack peeer.

Jag kommer nog att hitta rätt nån gång.

Dock när det gäller problemet så löser det inte sig. Det är en popupkiller igång men jag kan inte få tillbaka läget till ursprunget??

Varför avinstallerar du inte bara popupmördaren ( :) )? Om du vill ha dina popuprutor så måste den bort, eller avaktiveras (stängas av). Vad heter programmet?

Jag vet vinte. Det kom upp en ruta som undrade om jag ville stänga av och sedan kan jag inte finna hur det återställs..?? Kan det vara ett program som ställer till det??

Har du eller har du inte installerat en popupkiller (jag fattar trögt idag, måste vara värmen)?
Om du vet att du har det, och dessutom vet var den heter så kan du gå via kontrollpanelen-->lägg till / ta bort program --->leta upp programmet och välja lägg till / ta bort.
Även om du inte vet vad det heter så kan du ju gå den vägen. Leta i listan efter ett program som heter ex. popup killer, close popup, popup smasher, popup smasher eller dyl. Markera och avinstallera. Är du osäker på om det är rätt program, så fråga först (inte roligt att avinstallera fel program)

138 ms totalt · 3 externa anrop · cache AV · v20260731051352-full.56cc9887
0 ms — hämta statistik (cache)
0 ms — hämta forumlista (cache)
135 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)