Mozilla på banken
12 svar · 405 visningar · startad av spango
Näe, det vart det ju fstås inte. :l Men jag släpp byta browser för att se eländet. ;)
------------------
God is real, unless declared integer.
Grattis! Själv har jag Nordbankshelvetet, och de har fortfarande inte ens påbörjat att implementera stöd för Mozilla eller NS6. "Uppgradera din läsare", säger de. Spelar ingen roll om jag så kompilerar skiten på min egen dator, det funkar inte.
------------------
Hollowhead - levererar din dagliga dos av nyttig hårdrock!
Uppgradera? Man får ju för fan nergradera för att kunna använda Nordbankens jävla tjänst...
Men plöja ner typ en halv miljard på att byta namn kan de! :l
/me ska byta till Skandiabanken så fort jag får skattsedeln som visar att jag numera tjänar pengar som folk... ;)
------------------
Det är inte förbjudet att vara fattig
- men det är förbannat opraktiskt
"Uppgradera? Man får ju för fan nergradera för att kunna använda Nordbankens jävla tjänst..."
Nu förstår jag inte. Jag har loggat in på Nordeas Solo (både vanlig och förenklat) utan problem med både IE och Mozilla. Har ni testat senaste versionen av Mozilla? Annars kan jag inte förstå vad ni klagar över, för det funkar fint för mig.
------------------
- Swey
Med reservation för upprörda känslor.
Det blir tvärstopp med NS 6.2 iaf. :l
------------------
Det är inte förbjudet att vara fattig
- men det är förbannat opraktiskt
Swey> Jag kommer också in med Mozilla, men det går inte att t.ex. godkänna en överföring ( Betalning av faktura ).
Känns risigt att s.k. professionella webutvecklare inte kan göra sidor som följer standards. :x
Har det inte nåt med att de är skraja för att det ska bli problem med säkerheten? :q
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp3d/
Man behöver väl inte vara en dålig utvecklare av webbsidor bara för att man inte prioriterar Mozilla i ett stort webbprojekt.
IE 6 var inte heller godkänd på Föreningssparbanken när den kom men fungerar nu.
------------------
"signatur"
Kan det inte vara så att Mozilla inte fått någon certifikathantering som fungerar än?
/T
------------------
Jensen Ambassadör, mitt bästa köp! www.jensen.no
Det fungerar alldeles utmärkt. Problemet är att Nordea kör med teknik från före milennieskiftet. Eftersom Mozilla vägrar att kännas vid vare sig document.all eller document.layers så klassas den som "utkom före 1998" och får konstig eller bara icke-fungerande kod matad till sig. Jag vet inte vad det är för en pervers tomte som fortfarande sitter där ute någonstans och inte vill inse att icke-standarder inte ska brukas eller läras ut.
Kryptering och sång funkar alltså. Kruxet är snarare att Nordea (och i stort sett *alla* andra banker) hatar W3C.
------------------
Hollowhead - levererar din dagliga dos av nyttig hårdrock!