Hej.
På ett svarar vi "jag vet int" men på två försöker vi i alla fall...
Under "File/Preferences/Start and exit"
finns det några inställningar som bör kunna ge Er eftersträvat resultat! = )
/Adam
Kontorsprogramur Kontorsprogram
4 svar · 500 visningar · startad av mott
Visst, Opera är en väldigt snabb och bra webläsare. Men om man har två bildskärmar till en dator, som jag, är det RIKTIGT, riktigt dåligt! Det finns överhuvudtaget ingen möjlighet att dra fönster till den andra skärmen utan att återställa hela Opera och dra ut den. Och då blir det väldigt skumt.
Nej, tills det är fixat håller jag mig till NS. Någon mer med det här "problemet"?
Förresten, finns det INGET sätt att sätta startsida i Opera? Trots registering får jag upp samma två fönster varje gång... *störigt*
------------------
Daniel Mott
På ett svarar vi "jag vet int" men på två försöker vi i alla fall...
Under "File/Preferences/Start and exit"
finns det några inställningar som bör kunna ge Er eftersträvat resultat! = )
/Adam
...eller (fråga två) så räcker det med högerklick på verktygslisten... det är ju en av de bra grejerna med Opera. Att man kan ställa in det mesta...
------------------
Ancilla, face mea laganum!
tror inte fråga ett kommer att bli fixad på ett bra tag då det faktum att alla fönster hamnar i ett samlande fönster är en av fördelarna (eller för vissa nackdelarna). Iochförsig skulle de kunna göra som i mIRC där man kan "lossa" fönster från huvudfönstret... ingen dum ide' faktist...
Det enda fönster i Opera som jag vet går att lossa från huvudfönstet är "nerladdnings" rutan.
Skulle inte vara så dumt om man kunde göra det med dom andra &så.
Men det kanske kommer.
------------------
Den som skrattar sist har gjort en säkerhetskopia. - Murphys datalag -
//Anders