webForumDet fria alternativet

Insamling av Netscape6/6.0-buggar

47 svar · 690 visningar · startad av Chakotay · sida 3 av 3

RossifumiMedlem sedan okt. 20001 558 inlägg

Självklart är det Valentino (500cc mästare 2001!!!)

Till frågan.. Startas på kanske 10-12s. Jag laddade aldrig hem Java modulen, kan det vara det som är felet?

Laddade hem allat annat, men den var på typ 10Mb och sitter på 56 modem hemma :(

------------------
"I have to return some video tapes" - Patrick Bateman, American Psycho

[Redigerat av Rossifumi den 11 jan 2001]

ChakotayMedlem sedan feb. 20001 143 inlägg

"Och så får jag inget bakgrundsljud från sidor som jag vet ska ha ljud.", skrev jag 19 november...

Är det någon av er andra som får ljud :q

stoffe-2kMedlem sedan apr. 200010 782 inlägg

öh.. men vem vil ha ljud... :e

Tjohoo..

------------------
MVH
/C
A mouse is a small device that a computer user pushes across a desk surface in order to point to a place on a display screen and to select one or more actions to take from that position.

Erik JuhlinMedlem sedan maj 200010 687 inlägg

När jag försöker titta på listorna på sajten http://www.bugsoft.hik.se/buyer/default.asp så överlappar ibland texterna i de olika kolumnerna varandra på bredden, när jag använder min normala skärmupplösning.
Det är väl en bugg hos Netscape6

Kan inte se någon sida som det är så på, på den sidan. Men på MP2D är det så. Kan inte förstå varför, måste vara en bugg i Mozilla (har i.o.f.s. inte den senaste builden här hos mina föräldrar).

------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/

Är det någon av er andra som får ljud?

Jag fick upp ett meddelande om att jag behövde en plugin för att kunna lyssna på det tillsammans med en länk till en sida där man kan ladda ner det. Orkar inte ladda ner nu för jag är hos mina föräldrar (56k), men det borde funka. Använder förresten Mozilla 0.7..

------------------
/Erik

Ang "överlappningen" som Erik Juhlin kommenterade, får jag fram den genom att från "Tracker"-listan t.ex. klicka på raden "CD-RW Drive Any...", med skärmupplösning som framgår av min signatur :)

------------------
Stoppa diskrimineringen av oss 640x480-surfare !!!

Jepp, såg det nu. Mycket underligt!

------------------
/Erik

Försökte titta på Expressen http://www.expressen.se/ i Netscape6 idag, men det var ingen upplyftande erfarenhet.

För det första laddades "expressen" ned med snigelfart. :(

För det andra lät webbläsaren texterna som ska vara bredvid bilderna, fortsätta rakt ut på bilderna. :(
Detta trots att sidledesscrollbar uppträdde. :(

Testade med 800x600 och då blev det rätt.
Sett i IE4 fungerade det dock rätt även i 640x480-upplösning!

......................

Blev tvungen rätta inlägget i efterhand ty de här inmatningsrutorna fungerar inte alls bra i Netscape6, det man skrivit fnattar runt lite hur som haver i och utanför det synliga skrivfältet. :(

------------------
Stoppa diskrimineringen av oss 640x480-surfare !!!

[Redigerat av Chakotay den 15 jan 2001]

128 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.30151723
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
125 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)