webForumDet fria alternativet

Frächa Office assistenter?

4 svar · 192 visningar · startad av higa

higaMedlem sedan aug. 2000359 inlägg

Finns det något annat ställe än microsoft.com där man kan ladda hem Office assistenter för Office 2000? Skulle gärna vilja ha typ en söt mangabrud som assistent, gemet har man tröttnat på och dom andra känns för mycket "family" :)

------------------
Står IIS för Internet Irritation Server :)

JymdisMedlem sedan mars 20016 260 inlägg

använder nån office assistenten?

------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.

Är nog få som använder den seriöst, ser den mer som en kul grej om man säger så :)
Men dom som finns är ju som sagt rätt trista, skulle kännas hottare med en mangatjej, typ Akemi

------------------

BrimbaMedlem sedan dec. 19995 875 inlägg

OT: Står IIS för Internet Irritation Server

Nej, det står för Internet Installation Server och man installerar Internet med det programmet, sedan har man bara en diskett, så har man hela Internet på sin dator sedan. Jättebra grej det där.
Jag kan skicka en kopia på disketten med Internet på om du vill

------------------
Mvh
Patrik aka Brimba
<A HREF="http://www.brimba.nu/default.asp?oPID=poll&PollID=20" TARGET=_blank>Har du husdjur hemma?
</A>Varför får man inte dricka saltvatten?

Ajajaj, får väl ta och lägga en stämning på MS då, jag och några polare med bredband har ju laddat hem hela Internet, lagt det på en DVD-skiva och komprimerat det med Div-X och sålt som en CD-skiva, shit, vi vill inte gå i konkurs :(

------------------

129 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.2b84b982
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
125 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)