Hejsan,
Efter att ha installerat word 2000 på en maskin med windows 98 samt ett program som heter ZoomText (är ett förstornings program) och ändrat till svart bakgrund och vit text så kommer det bara ut blanka sidor när jag försöker skriva ut från word. Jag kan skriva ut från andra program tex notepad och outlook. Och om jag tar upp ett dokument från diskett som är skrivet på en annan PC med samma layout (svart & vitt) så fungerar det bra att skriva ut med inte om jag försöker skapa ett nytt dokument.
Är det någon som har stött på detta problem tidigare och vet lösningen på det hela?
------------------
\\Mattias
communication breakdown..
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inlägg Hej Mattias och hjärtligt välkommen till webForum!
Jag tror att problemet du råkar ut för är så enkelt som att Word försöker skriva ut vit text - på vitt papper.
Har du, för säkerhetens skull, lust att testa genom att ändra färgen till röd istället och pröva skriva ut?
Hej,
Nu har jag testat med röd text, har även bytt tillbaka till svart text och vit bakgrund men med samma resultat. blanka papper kommer ur printern.
------------------
\\Mattias
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inlägg Då har förmodligen ditt "inzoomningsprogram" ersatt någon viktig dll-fil.
Pröva att avinstallera och installera skrivaren på nytt. När Windows frågar om du vill ta bort de drivrutiner som inte används svarar du "ja".
Ok, skall testa det.
------------------
\\Mattias