Jag försöker exportera min adressbok, men export och importvalet är inte aktiv i Arkiv menyn. Hur gör man för att få dessa aktiva?
------------------
Amatörer gör det de kan. Klåpare gör det de inte kan.
Walt Disney
7 svar · 251 visningar · startad av Thord
Jag försöker exportera min adressbok, men export och importvalet är inte aktiv i Arkiv menyn. Hur gör man för att få dessa aktiva?
------------------
Walt Disney
Stoppa in Office skivan och välj att göra en fullständig installation av Outlook, det blir enklast. du kan även bara välja att uppdatera med vissa moduler om du vill....
------------------
-"För övrigt stal hon mitt hjärta för evigt"
Det hjälpte inte kan fortfarande inte få export eller import aktiv. :(
------------------
Walt Disney
Kör en "Detect and Repair" o se om den hittar något fel, annars får du gå igenom de olika gemensama modulerna till Office tills du hittar dom som tillhör import/export
------------------
ahh... :r jag förutsatte att det var "contacts" i Outlook som skulle exporteras...
------------------
Tyvärr så fungerar inget. Kör jag WAB.EXE så öppnar det bara adressboken och ingenting annat. Jag via mejl en bifogad adressbok och i den är både importen och exporten aktiva, men den som är skapa i min dator kan jag inte göra någonting med än att använda adresserna. Jag kan från den adressbok jag fick använda dragsläpp metoden. Tidsödande, men fungerar. Däremot är det tvärstopp att exportera från min adressbok. När man läser Windows hjälpfil så tar den för givet att export-import valet alltid är valbart. Aldrig mera ME för det spökar alldeles för mycket.
------------------
Walt Disney
Jag använder mig av Outlooken som finns i office 2000. Jag har provat att ta fram adressboken MS Outlook, Outlook Express samt wab.exe med samma resultat.
Glömde skriva, jo jag har adressboken öppen. Inte kontakter.
------------------
Walt Disney
[Redigerat av Thord den 04 jan 2002]
Jag har haft allt stängt och startat Start/kör wab.exe och det end som händer då är att adressboken startar i samma skepnad som när jag startar den från Outlook.
------------------
Walt Disney