LailaMedlem sedan aug. 20003 inlägg Jag försöker ändra utskriftsformat o definiera formatmallar via Arkiv-Utskriftsformat men det går inte! Jag får bara felmeddelandet "Dialogrutan kan inte visas". Jag kan inte heller titta på/ändra de standard utskriftsformat som finns, när jag klickar här så händer ingenting.
Är det någon som har ett tips om vad som är fel/vad jag gör för fel ??
------------------
Laa
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inlägg Är en skrivare installerad?
LailaMedlem sedan aug. 20003 inlägg Rickard - skrivare är installerad och fungerar med Outlook:s egna val och andra program.
Själv har jag en känsla av att jag antingen saknar någon/några filer och/eller att något som den sk "systemadministratören" ska ange fattas.Det sistnämnda vet jag för övrigt inte heller hur man kommer åt,så har du tips även på det vore jag tacksam.
------------------
Laa
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inlägg Outlook XX eller Outlook Express?
LailaMedlem sedan aug. 20003 inlägg Jag använder Outlook 97. Förresten, så inga missförstånd finns: Det är INTE själva utskriften som inte fungerar/här jag får upp dialogrutan, utan funktionerna "Ändra uskriftsformat/ Definiera formatmallar".
------------------
Laa
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inlägg Argh, sitter inte med den versionen tillgänglig just nu... Jag ska försöka ta rätt på en...
LaspMedlem sedan juli 200012 980 inlägg Du kan väl prova med att uppdatera till Outlock98. Det är mycket som är fixat där.
Jag skall testa ditt problem i helgen.
------------------
GvdsSfdtTddv.