QMedlem sedan apr. 20002 882 inlägg Outlook 97 - hur får jag den att uppföra sig anständigt när jag svarar på ett mail?? 
Default är att lägga till min signatur vid varje rad - det har jag lyckats ta bort, men i andra mailprogram blir det en liten > vid texten från det första mailet - hur får jag fram nåt liknande här?
Texten ligger tabbat ett hack in, men det syns inte när man skickat iväg det så det duger inte heller...
Hjälp!
------------------
Sällan studsar en termos.
bughawkMedlem sedan juni 20001 839 inlägg Har liknande problem i MS Outlook Express 5.0 (?)...
Ibland indenteras orginalmeddelandet, ibland inte...
------------------
Mvh
Yrin Eldfjell
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inlägg Verktyg - Alternativ.
Sitter tyvärr inte med OL97 själv, så mer än så har jag svårt för att hjälpa dig för stunden.
QMedlem sedan apr. 20002 882 inlägg Japp, och under fliken Läsa finns det Vid vidarebefordran av meddelande. Alternativen är bara Bifoga ursprungligt meddelande, Inkludera originalmeddelande och Inkl orig med indrag.
Inte ett ord om att lixom markera originaltexten... 
------------------
bughawkMedlem sedan juni 20001 839 inlägg Det är "inkludera orginal med indrag" man ska välja.. Men det fungerar bara ibland för mig...
------------------
Mvh
Yrin Eldfjell
QMedlem sedan apr. 20002 882 inlägg Men om man kör med indrag, skickar en reply till en maillista så får jag det till mig (eftersom jag är med på listan
) utan indrag och all text ser likadan ut i alla fall... Jämt! 
Varför ska Telia använda det här värdelösa Outlook för... *suck*
------------------
bughawkMedlem sedan juni 20001 839 inlägg Jobbar du på telia eller?
------------------
Mvh
Yrin Eldfjell
QMedlem sedan apr. 20002 882 inlägg Jupp, sommarjobb på kundtjänsten. Vill du ha en mobiltelefon spärrad? 
------------------
bughawkMedlem sedan juni 20001 839 inlägg Har ingen mobil... För mycket strålning 
------------------
Mvh
Yrin Eldfjell