webForumDet fria alternativet

Photoshop Elements 9

4 svar · 888 visningar · startad av Thord

ThordMedlem sedan sep. 2000433 inlägg

Hej alla, jag köpte Photoshop Elements 9 till min dator och installerade den där. Jag installerade det på min dator utan problem. På min mors dator så fanns samma program förinstallerat och kör jag organiseraren på morsans dator så kan jag inte få fram menyraden. Det finns bara två små pilar som syns dåligt på den här skärmen så den är svår att pricka på och så komma åt menyn. Jag har nu letat igenom allt jag kan tänkas komma på för att få fram men. Just ja, ALT-tangenten har jag testat utan att det blir något bättre. I redigeraren så finns menyerna som de ska göra. Några tips?

b242569Medlem sedan sep. 2005748 inlägg

Har du testat att installera det program du har i din dator i den andra datorn, alltså installera om programmet, från din CD-skiva, eller vad det var programmet var på?

Tog inte med mig min skiva när jag åkte till morsan och det är 50 mil emellan oss. På min mors dator så låg det förinstallerat och där har jag inte hittat något sätt att kunna installera det igen.

mlzMedlem sedan aug. 20121 inlägg

Va konstigt. Men prova att avinstallera och installera på nytt och se om de funkar.

Jag har nu ominstallerat programmet, men det hjälpte inte. Det lustiga var att menyn syntes i redigeraren, men inte i organiseraren så därför blev lösningen lite långsökt för mig.

http://helpx.adobe.com/photoshop-elements/kb/menus-missing-elements-8-9.html

Genererad på 376 ms · cache AV · v20260730165559-full.f96bc7eb