Jon@sMedlem sedan dec. 2010159 inlägg Jag har en irriterande bugg i Google Chrome på Mac. När jag börjar skriva in en adress som jag besökt tidigare, så autocompletas den och hela adressen visas. Men efter en bråkdels sekund så har adressen hunnit försvinna, så jag blir tvungen att skriva in hela webb-adressen istället. Detta är en sjukt irriterande bugg.
Är det någon mer som har detta problem med Google Chrome på Mac? Eller är det någon som inte har detta problem med Chrome på Mac?
På Windows har jag inte detta problem.
Problemet har funnits i flera versioner.
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg Testade just och nej, det problemet har jag inte. Chrome 14.0.835.202 på OSX Snöleoparden.
Jon@sMedlem sedan dec. 2010159 inlägg Ok, skumt jag provade att avinstallera Chrome och sedan installera det igen. Men problemet kvarstår.
Jag kör Chrome 14.0.835.202 på Mac OS X 10.6.8.
Känns lite skumt att samma program fungerar så olika på olika datorer.
Jon@sMedlem sedan dec. 2010159 inlägg Jag postade problemet på Youtube och skrev också en buggrapport till Google om det.
http://www.youtube.com/watch?v=_8GSEq7oMGQ
Danne VMedlem sedan aug. 20068 090 inlägg Nu använder jag inte Chrome, men undrar om det finns en inställning som heter "Show history" eller liknande som du kanske har råkat stänga av?