Poteta skrev:
Ska se vad Google Apps är för något. :)
Exakt så sa jag också innan jag körde Google Apps... Har använt Outlook i 5-10år och har eg aldrig klagat, förrän jag insår hur jävla tråkigt, trögt och dåligt det är...
Du får tycka vad du vill, men om du kommer fram till att Google Apps är sämre än din nuvarande lösning med Outlook så är det något fel på dig, that's the truth...
:)
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggAngående Google Apps, går det göra om ett befintligt Gmail/Google-konto till Apps? Jag har tänkt tanken att köra Apps men inte riktigt fått tummen ur då jag i så fall måste skaffa en Apps-konto till.
LLedelMedlem sedan dec. 2004736 inlägg
MickeA.com skrev:
Jag betalar inget för Google Apps. Det är gratis så länge man är "ensam" användare tror jag. Kör mail/kontakter och kalender-sync till min Android.
Helt riktigt. Men för att använda "Outlook Connector" måste man betala för sig har jag för mig. Men klarar man sig utan Outlook är det fritt fram för gratisanvändande :)
Jag hade problem med att "få över" mina kalenderposter från Outlook till Gmail, men löste det genom "Google Calander Sync", som är gratis och funkar fint.