Någon som använder Opera Unite som skulle förändra internet? Personligen använder jag dropbox för att dela filer och kan inte riktigt se var jag behöver Opera Unite?
Någon som använder Opera Unite?
8 svar · 719 visningar · startad av xtreme
Jag använde det ett tag när jag körde Opera, sen bytte jag till Chrome och då har det inte varit lika naturligt att ha Unite igång. Men det är rätt praktiskt om man vill skicka en större fil till någon.
Jag använde det ett tag när jag körde Opera, sen bytte jag till Chrome och då har det inte varit lika naturligt att ha Unite igång. Men det är rätt praktiskt om man vill skicka en större fil till någon.
Vilken unite är det, file Sharing?
Ja, har för mig det. Smidigt att sätta igång en delning och skicka en länk till mottagaren.
Även om jag vet vad det är så kunde ju en förklaring för andra vara på sin plats. ;)
Har aldrig hört talas om det tidigare, men det var ett tag sedan jag körde Opera senast. Dropbox har jag men använder det knappt.
Jag använder Opera Unite men inte mycket. Jag har varit skeptisk till hela iden sedan start och tror inte att det kommer bli någon hit framöver heller.
Förutom de som hänger med som standard har jag lagt in UserJS Manager för att hantera mina user scripts.
Opera Widgets använder jag dock flitigt.
Opera Widgets använder jag dock flitigt.
Vilka då? Har alltid tyvärr tyckt Opera Widgets är som en misslyckad variant av firefox plugins och inte hittat ngn användbar.
På rak arm kommer jag ihåg fyra stycken: en analog klocka, en lösenordsgenerator, en aktiekurslista och Google translate.