Hej hej.
Vet ej inte om jag har postat i rätt forum nu men
Jag letar efter ett billigt och lätt använt Film redigeringsprogram till pc eller e det Mac som gäller för det? Har just nu en Windows data med W7 installerat
Vet ej
/ Mycodez
7 svar · 990 visningar · startad av Mycodez
Hej hej.
Vet ej inte om jag har postat i rätt forum nu men
Jag letar efter ett billigt och lätt använt Film redigeringsprogram till pc eller e det Mac som gäller för det? Har just nu en Windows data med W7 installerat
Vet ej
/ Mycodez
Jag har använt både Pinnacle Studio och Adobe Premier Elements. Båda två i Pc. Har fastnat för Premier Elements då det fyller mina behov och är trevligt att jobba i. Båda är väldigt kompetenta.
/r
Flyttas från Hårdvara för Mac & PC
Hur svårt e det att lära sig Adobe Premier Elements? Och e det mkt systemkrävende och vilken prisklass snackar vi om här?
/ Mycodez
Sony vegas är trevligt och lättjobbat.
okej:)
Hur svårt e det att lära sig Adobe Premier Elements? Och e det mkt systemkrävende och vilken prisklass snackar vi om här?
/ Mycodez
Lätt att lära sig, du kommer in i det väldigt snabbt. Kostnad 995kr inkl moms på Dustin.
Om du vill ha något riktigt simpelt för att redigera typ små klipp kan du ju alltid använda windows movie maker.
Problemet med Movie Maker är ju att det finns inga kameror idag som filmar i format som MM stödjer.