drewMedlem sedan mars 2007845 inlägg En bekants barn satt vid hennes dator och internettade häromkvällen. Sen dess kommer IE åt bl a Facebook men inte FF, dom är på samma dator alltså.
Jag är inte Win-användare själv så jag vet inte vad man ska göra och hon vill inte byta till Linux.
Något bra tips?
/D
metalboyMedlem sedan jan. 2005953 inlägg Vad händer i Firefox då? Får hon något felmeddelande?
Kolla så att Firefox inte är inställd på att arbeta nedkopplad (menyn Arkiv)
drewMedlem sedan mars 2007845 inlägg Hon får att sidan inte kan hittas. Brukar det inte stå något om nedkopplat läge? Jag ska kolla med henne, tack.
drewMedlem sedan mars 2007845 inlägg Felmeddelandet hon får
Anslutningen misslyckades
Firefox kan inte upprätta en anslutning till servern på XXXX
Det är bl a facebook, gmail, hotmail och banken som hon inte kommer till, men hon kommer till andra sidor, tidningen hon läser, mina sidor osv.
Danne VMedlem sedan aug. 20068 090 inlägg Det låter som om det är krypterade sajter som inte längre kan/vill etablera kontakt med FF. Om jag vore du skulle jag spara eventuella bokmärken (vet inte var bokmärkesfilen för FF på Win ligger), sen slänga alla andra Firefox--filer (eller om det finns en avinstallerare?) och installera om på nytt.