PeeerMedlem sedan mars 20025 907 inlägg Hej!
Håller på med en rapport som ska skrivas ut dubbelsidigt. När jag förhandsgranskar rapporten (i Word 2007) så kan jag välja att visa två sidor brevid varandra. Problemet är bara att min första sida kommer till vänster i förhandsgranskningen, jag skulle vilja ha den på höger sida för att förhandsgranskningen ska visa rapporten som den faktiskt kommer se ut på papper. Går det att flytta den dit på något smidigt sätt?
Mvh Per
pebiMedlem sedan jan. 2005327 inlägg Jag har ingen aning, det finns väl möjligen en skum inställning för det, men det blir ju den effekten om du infogar en tom sida först, dvs infoga en sidbrytning först.
(som du ju sedan kan välja att ta bort, eller välja att inte skriva ut eller så)
/pebi
PeeerMedlem sedan mars 20025 907 inlägg Mjo, har övervägt den möjligheten jag också. Men jag tycker det borde finnas en möjlighet att göra som jag vill ändå.
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg finns ju några inställningar för om fästmarginal och sådär ska vara på vänster el höger sida men vet inte på rak arm hur man löser det. Varför inte bara infoga en tom sida först.
PeeerMedlem sedan mars 20025 907 inlägg Att förändra dokumentet genom att lägga till och ta bort sidor bara för att få ett visningsläge som man vill ha det känns helt fel. Men ditt tips om marginaler var bra, där fanns inställning för att spegla marginalerna, vilket även påverkade förhandsvisningsläget. :)