prebenMedlem sedan mars 2009452 inlägg Nu är det problem! Jag kan inte skriva ut från FireFox efter den uppdateringen här om dagen, antar jag. Fler som stött på detta problemet?? Det kanske är begränsat till Swedbank.se...?? Jag har inte testat alla hemsidor! :-)
Jag kör XP på denna datorn.
Testade en annan sida och det var samma sak. Fungerar inte. En enkel utskrift. ingen annan som stött på patrull!?
[redigera]
Dåligt med feedback här... Bokföring kan liksom inte vänta! :-)
Min version av FireFox står på version 3.5.2 och jag har inte valt att uppdatera utan kör på det som kommer automatiskt, så att säga. Jag överlåter gärna betatestandet till de som känner sig kallade!!
prebenMedlem sedan mars 2009452 inlägg Hallå??
Fortfarande ingen som svarat...!? Kan ni skriva ut med FireFox? jag har XP i denna datorn, glömde jag att skriva ovan....??
johaseoMedlem sedan maj 2009250 inlägg Men kör med IE explorer istället för det kan väl inte krascha i båda? Jag har inte haft någon krash med firefox och jag kör senaste hela tiden ... på flera olika maskiner
prebenMedlem sedan mars 2009452 inlägg Hmmm... det fungerade inte heller att skriva ut från Explorer. Men jag har skrivit ut andra saker från Open Office!? Så skumt!!
prebenMedlem sedan mars 2009452 inlägg Nu har jag dels kört lite reparerarprogram i datorn, dels installeratom drivrutinerna till min fina Canon SmartBase PC1270D, men fortfarande dyker FireFow och Explorer vid utskrift...!!
Det är svårt att felsöka och reparera något som egentligen inte är fel...??
prebenMedlem sedan mars 2009452 inlägg Hmm...!!
Det fungerar att skriva till PDF från webbläsaren och sen att skriva ut den PDF:en på skrivaren! :-)
Men det fungerar alltså inte att skriva ut direkt från FireFox...!! Aningen suspekt... Det gör felsökning till en stor utmaning! Nåja. Det kanske försvinner med tiden...