webForumDet fria alternativet

Marknadsföringsprogram

2 svar · 562 visningar · startad av Seder

SederMedlem sedan okt. 20081 inlägg

Nu är det bråda tider för min planering av marknadsföringen 2009 och jag letar förbrilt efter ett program som kan hjälpa mig att med planering och budgetering av min marknadsföring...jag har hört att det finns ett som heter Bellman Marknadsföring...är det någon som har någon erfarenhet av detta programmet?

MattiMedlem sedan dec. 19993 781 inlägg

Seder skrev:

Nu är det bråda tider för min planering av marknadsföringen 2009 och jag letar förbrilt efter ett program som kan hjälpa mig att med planering och budgetering av min marknadsföring...jag har hört att det finns ett som heter Bellman Marknadsföring...är det någon som har någon erfarenhet av detta programmet?

"Nu släpper företaget Sederkvist Kommunikation en unik produkt på marknaden, Bellman Marknadsföring 1.0.0. - En välorganiserad marknadsassistent. I samband med lanseringen anställer företaget två nya medarbetare." (min fetstil)
http://www.newsdesk.se/pressroom/sederkvist_kommunikation_ab/pressrelease/view/en-vaelorganiserad-marknadsassistent-bellman-marknadsfoering-100-233382

silfverMedlem sedan apr. 20039 709 inlägg

Tråden stängs med hänvisning till webForums regler §2.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med silfver alternativt forumledare@webforum.nu.

silfver
Forumledare, webForum

Genererad på 511 ms · cache AV · v20260730165559-full.f96bc7eb