MatsakiiMedlem sedan mars 2005265 inlägg Jag har 8 sidor med både text och bilder (drinkrecept) i MS World som nu är liggande. Jag måste ha dom stående eftersom dom ska läggas ihop med flera andra dokument som är stående.
Jag lyckas rotera texten, men bilderna vill inte följa med. Och när jag ändrar bilderna manuellt så blir det ändå stökigt på sidan.
Några tips?
MatsakiiMedlem sedan mars 2005265 inlägg Sorry,, nyvaken när jag skrev. Word såklart :)
headbugMedlem sedan sep. 2006867 inlägg Om sidorna ska tryckas eller skickas som PDF föreslår jag att du gör rotationen och sammanslagningen i ditt PDF-verktyg istället, det är jättesmidigt, Acrobat i alla fall!
Annars har jag tyvärr inga tips...
EclipseMedlem sedan juli 20003 825 inlägg Arkiv > Utskriftsformat.
Välj Pappersstorlek och där markerar du liggande.
MatsakiiMedlem sedan mars 2005265 inlägg >>Headbug: Jag vet och skulle göra det om jag kunde. Men nu måste jag ha det i Word format tyvärr.
>>Eclipse: Bara för att jag får sidan stående så betyder inte det att text och bilder följer med. Det är ju problemet vettu.
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg Du har alltså bilder och text på högkant nu? :q