Afton!
Jag har ett fruktansvärt irriterande problem med Acrobat (pro 7). Den senaste tiden får jag upp varningar om att datorns konfiguration har ändrats så jag måste aktivera om programmet. För det första så har jag inte ändrat något i datorn så hela varningen är fel. Men det som är mest irriterande är att även om jag aktiverar programmet så kommer varningen upp igen nästa gång jag startar det. Någon som har något tips på hur jag slipper skiten?
Aktivera Adobe Acrobat
10 svar · 1 071 visningar · startad av Peeer
Har du antivirus eller spyware program aktivt som kanske rensar bort någon registernyckel eller fil?
Bara en tanke.
Nopp, inget sådant installerat.
Kanske detta hjälper?`
http://www.adobeforums.com/cgi-bin/webx/.3bc19a3f/6
Måste du köra med Adobe? Det finns ganska sjysta gratisalternativ men hur pass bra dom är när det kommer till de mer avancerade grejerna, det vet jag inte.
dAEk skrev:
Måste du köra med Adobe? Det finns ganska sjysta gratisalternativ men hur pass bra dom är när det kommer till de mer avancerade grejerna, det vet jag inte.
Eftersom jag har betalt en massa pengar för programmet så har jag ingen lust att ge upp så lätt. Ska prova en ominstallation.
Läser man den länken jag bifogade står det ju att Avinstallera och installera igen, lägg på uppdateringar innan programmet startas första gången. Sedan starta programmet och aktivera.
Zaiman skrev:
Läser man den länken jag bifogade står det ju att Avinstallera och installera igen, lägg på uppdateringar innan programmet startas första gången. Sedan starta programmet och aktivera.
Ja precis. Jag har gjort det nu och problemet verkar vara borta. Tack :)
Markera gärna tråden som löst.
My bad... *sorry* missade det.