The_HulkMedlem sedan juni 20031 837 inlägg Hej!
Har lite problem med kalendern i Office Outlook 2003.
Jag använde den inbyggda sökfunktionen som fungerade bra, jag fick upp en lista med med de händelserna som träffade. Mitt problem är att jag nu inte kan komma tillbaka till den vanlig kalendern. Även om jag stänger av Outlook och startar det igen så är söklistan kar med de träffar som matchade sökkriteriet.
Är det någon som vet hur man får tillbaka den vanliga kalendern?
Jag lyckades få tillbaka den lite ett tag, jag tog upp en annan persons kalender. Då fick jag både kalendrarna men å fort jag tog bort den andre personens kalender försvann den vyn jag hade.
Tack på förhand!
LaspMedlem sedan juli 200012 980 inlägg Precis som med Mail sökning finns det en liten knapp som heter "Rensa".
The_HulkMedlem sedan juni 20031 837 inlägg Där är två knappar, "Find now" och "Clear" det står inget i själva sökrutan. "Clear" knappen är ej klickbar, den är grå.
LaspMedlem sedan juli 200012 980 inlägg Den tänds vid utförd sökning, skriv något och testa igen
LaspMedlem sedan juli 200012 980 inlägg Klicka bort med högra delkrysset
The_HulkMedlem sedan juni 20031 837 inlägg skriver jag något och söker och sen klickar på "Clear" så raderas den senaste sökningen men de tidigare resultaten kommer tillbaka men sökrutan är tom.
det finns ett stänga kryss längst till höger men det tar bara bort raden är sökrutan finns.
resultatlistan är fortfarande kvar.
The_HulkMedlem sedan juni 20031 837 inlägg hmm, fick ordning på det.
någonstans i menyn hittade jag "Advanced" som jag klickade i. Då kom det fram några fler knappar och en drop-down-meny. i Drop-down-menyn kunde an välja olika layouter för calenderna.
Tyvärr kommer jag inte ihåg vad det hette. Uppgraderade precis till Office 2007 så jag kan inte heller kolla upp det.