PeddaMedlem sedan juni 20006 032 inlägg Laddade ner ett par tillägg till FF men dom installeras inte fastän jag har startat om flera gånger.
Någon som har varit med om detta innan och har en lösning?
/edit
Märkte nu att jag inte kan avinstaller dom heller. Står bara att dom kommer avinstalleras nästa gång jag startar om FF.
VictorYMedlem sedan dec. 2004135 inlägg Kanske en dum fråga, men är du hundra procent säker på att du verkligen startar om Firefox? Helt säker på att processen "dör"?
PeddaMedlem sedan juni 20006 032 inlägg japp, har kollat det också.
Testade att starta om datorn också.
icaaqMedlem sedan okt. 20005 273 inlägg Vad är det för tilllägg? Är de kompatibla med den version av Fx som du använder?
mv icaaq
PeddaMedlem sedan juni 20006 032 inlägg Det är bl.a FlashGot som är kompatibel för FF 1.0 - 3.0a1 ALL som jag har försökt att installera. Jag har FF 1.5 på datorn det gäller.
UmbraMedlem sedan feb. 200480 inlägg När jag har haft problem med Firefox brukar det ibland hjälpa att kolla i install.log som ligger i programmets katalog. Där listas olika tillägg man installerat och om det gått bra eller inte.
Något kanske noterats där?
PeddaMedlem sedan juni 20006 032 inlägg Nu är jag hemma och jag tog inte med mig laptopen så jag får kolla nästa vecka om det står något i den.
PeddaMedlem sedan juni 20006 032 inlägg Ok, kollade i loggfilen och allt såg rätt ut där.
Avinstallerade och installerade senaste versionen av firefox.
Inte ens det hjälpte, tillägg installeras inte och sen går dom inte att avinstallera.
Tänkte strunta i det så länge, men så kom det upp en ruta nyss som sa att det fanns en uppdatering till FF som jag så klart installerade.
Efter installationen så kan jag inte starta Firefox. Får meddelandet att Firefox inte är ett giltigt Win32-program. x(
muskotMedlem sedan jan. 20027 905 inlägg Testat att skapa en ny profil?
PeddaMedlem sedan juni 20006 032 inlägg Det funkar för andra användare än mig om det är det du menar.
muskotMedlem sedan jan. 20027 905 inlägg Då är det ju helt uppenbart något som blivit fel med din profil. Skapa en ny. :)