monochrome skrev:
Till att börja med kan du ju kolla när jag skrev det inlägget. Ja just det ja, före detta. Det var faktiskt det första inlägget jag överhuvudtaget skrev här, så att påstå att jag fortsatt min "förföljelse" där var nog en liten felnotering.
Detaljer... Jag kunde inte bry mig mindre. Anser att det är ganska ointressant att veta i vilken ände du började i.
monochrome skrev:
Sedan när jag ändå registrerat mig tyckte jag man kunde fortsätta skriva lite mer inlägg (vem vet, jag kanske blir en stammis ;)), och då skrev jag även denna tråd... Men oj vad folk blev upprörda då, inte på plagieraren i fråga, utan på mig. Hoho... (nej ett sånt forum vill jag nog inte bli stammis på)...
Du har enbart registrerat dig här av en enda anledning. Jag överlever mer än väl om inte blir stammis här.
monochrome skrev:
Då antar jag att du skulle bli lika glad den dagen någon snodde kod eller design eller whatever från dig utan att kreditera dig utan istället påstå sig själv bakom källan? Eller du kanske rent av är en person som gör så själv, varför annars så upprörd?
Du kan anta vad du vill, jag har inte uttalat min åsikt angående echoSwe's agerande, det jag ifrågasatte var ditt förfarande här på forumet. Dessutom är jag inte ett dugg upprörd, det är du nog en av få av.
monochrome skrev:
Och om du nu tyckte att mina inlägg såg "snygga" ut får jag bara tacka och bocka, det var inte alls min avsikt. Det enda jag var ute efter var att sprida lite fakta och om jag hade tur även skapa lite diskussion, och det lyckades jag ju med :D
Anser att du misslyckats totalt, i och med att "diskussionen" i denna tråd i huvudsak har handlat om dig och vad du egentligen vill ha ut med den här tråden.
monochrome skrev:
Till att börja med så är det inte själva faktumet att buggen är gammal som är det mest primära i diskussionen. Det mest primära är att personen i fråga direkt plagierat ett test-case och sedan i nationell press påstått sig vara upptäckaren av buggen, OCH skaparen av test-cases (framförallt är det plagieringen av test-caset som är det allvarliga eftersom det skulle kunna ses som ren urkundsförfalskning). Att IDG redan är underrättade kan du vara ganska säker på, dock ser ju de hellre en sensationsrubrik om en allvarlig bugg i IE snarare än att de lyckats ertappa en liten tonåring med att ha plagierat ett test-case.
Som sagt, jag har inte uttalat mig om hurvida echoSwe har gjort det ena eller det andra, så kan du vara snäll att åtminstone försöka läsa och förstå nästa gång?