Jag har denna extension installerad till Firefox
https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?application=firefox&category=Developer Tools&numpg=10&id=36
och den har inte gjort annat än skapat elände det senaste året och med de senaste uppdateringarna.
Kommer jag till en sida med scriptfel kan jag få vänta 5 minuter eller mer medan den ska kolla alla script som eventuellt kan vara fel på, inte bara sidan som jag surfat in på, utan då triggas den till att även kolla min dator eller andra sidor som kan vara öppna.
Har försökt hitta hur jag ska bli av med den, men hittar den inte.
Måste jag avinstallera Firefox eller?
Ladda inte ner den säger jag bara (n)
:birp till den som kan hjälpa mig.
extensionproblem FF
5 svar · 367 visningar · startad av tanten
Tools -> Extensions, kanske.
Nej den finns inte där, har försökt hitta den med utforskaren också... finns en liten fil som heter chrome, men har inte vågat radera den.
addons.mozilla.org skrev:
Requires: Firefox: 0.8 - 0.9.x
Inte konstigt att den inte fungerar någe vidare, för du har väl en senare version?
Testa att via about:config luska ut om du kan disable´a denna extension på någe sätt, det borde ju inte vara en omöjlighet.
Om allt annat misslyckas kan du alltid skapa en ny profil. (Ta bort/flytta %appdata%\Mozilla\ och starta (om) Firefox.)
addons.mozilla.org skrev:
Requires: Firefox: 0.8 - 0.9.x
Inte konstigt att den inte fungerar någe vidare, för du har väl en senare version?
Ja, jag har haft flera nya versioner av ff sedan jag hämtade hem den. Då var den en stor hjälp för mig när jag skrev script. Vid förra versionen började den krångla rejält, men då hoppades jag på att den också skulle uppdaters av killen som gjort den. Nu vid senaste versionen är den helt hopplös.
Sent i går kväll lyckades jag hitta något där jag kunde stänga av den. Hur vet jag inte längre, hittar inte tillbaka :r
Men det går i alla fall definitivt snabbare att surfa nu...
Ska använda ditt förslag zcorpan, om problemet kvarstår ändå.
Tack så mycket för tipsen. :birp